Obrazek 1

Obrazek 1

Zsazsi - Vérszag

Hangtalanul folydogált a vérem át a bordáim között, végigcsúszott az acélpengén, majd megakadt a markolathoz érve és cseppenként a földre hullott. Homályos, szinte vak tekintettel fordultam vissza a gyilkosom felé. Szinte mosolyoghatnékom támadt, ahogy néztem azt a döbbent, hitetlenkedő képét. Pedig szép arcú fiú volt, és ügyesen mozgott, jó kardforgató volt.

Első kábulatomból éles csendülés riasztott, ahogy a tőröm kihullott elerőtlenedő ujjaim közül. A fiú oldalra pillantott, s habár szükségtelen volt, félrerúgta a tőrt, mielőtt kirántotta volna mellkasomból a pengét, amivel eddig az ágyam széléhez szegezett.

Összerogytam tehetetlen súlyom alatt, fejem előrebillent, de utolsó erőmmel még ismét felnéztem. Fémes nedvesség kúszott fel a torkomból a számba. Hagytam, had folyjon le az államon.

Az agyam még működött, ha nem is teljesen jól. Kérdezni akartam, számon kérni, de minden mondat túl hosszúnak bizonyult.

 Miért...?  hörögtem végül. Hangomat kásássá tette a kibuggyanó véres nyál.

 A tanácsos utasítására  közölte a fiú. Különös mély hangja volt. Épp mutált. Ekkor döbbentem rá, hogy gyilkosom szinte még gyerek.

 A... trónörökös? – Alig hallhatón leheltem a kérdést.

A fiú tétován az ajtó felé nézett, a kiáltások egyre közelebb értek hozzánk. Látásom végleg elhomályosult, így lehunytam szemeimet.

A fiú túl sokáig várt a válasszal, már nem hallottam.

...

Amint újra kinyitottam szemeimet, már nem éreztem többé fizikai fájdalmat. Testetlen lélekemlék voltam már csupán. A gomolygó sötétség barátságtalanul rám mordult, majd egymás után kék lángocskák kezdtek felgyulladni körülöttem. Imbolygó táncot lejtve párokba rendeződtek, lángjuk vízszintesen kezdett lobogni. Miközben egyre keskenyedtek, a közepükön apró fekete lyukak keletkezett. A hunyorgó fényekben egyszer csak szemeket véltem felfedezni, majd lassanként kirajzolódtak az orrok, szájak, fülek és hajak is.

 Felség  A túlvilági hang betöltötte a teret, majd szembe találtam magam a két bátyámmal, három öcsémmel és hét unokabátyámmal, kiknek megölésére én magam adtam ki a parancsot a titkos hadtestnek. , légy üdvözölve!

Most mind megérezték a vérszagot és körém gyűltek, hogy az évek alatt elkorcsosult és cafatokra szakadt lelkemből lakmározzanak.

Már nem voltak érzéseim, így tisztán láthattam minden cselekedetem, amit életem során elkövettem. Csak ennyit mondtam.

 Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

  1. Huuuu. Ebbe beleborzongtam. Így jöttek a gondolatok valahogy: Hm? Visszahozták volna az életbe? Nem, akkor vajon kívülről figyeli magát? Tesók! Akkor mégis élne...? Oh. OOOOH. Hát ez... kellemetlen...
    Zseniális~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült megfogjalak ezzel. "Hát ez... kellemetlen..." - ezen a kommenten nagyot nevettem XD

      Törlés

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony