Obrazek 1

Obrazek 1

Lyla - Roham

Hirtelen minden lelassul körülöttem, akaratlanul is kiszorítom a környezetemet. Egyedül maradok a kínjaimmal. Tompán érzékelem, hogy kapkodva veszem a levegőt, fulladok, a tüdőm oxigén után szomjazik. Összerogyok, hirtelen nem vagyok képes megtartani a saját súlyomat. Félek. Nem tudom, mitől, de rettegek. A gyomrom összeszűkül, rosszullét kerülget és legszívesebben visszahánynám, amit aznap ettem. Homályosan látok, de még így is érzékelem, hogy remeg a kezem, ahogy próbálok megtámaszkodni. Hihetetlenül szédülök, ahogyan összekuporodom a fal mellé. Fázom. Érzem, ahogy ráz a hideg és vacogok. Szinte hallom a szívverésemet, ahogy eláraszt a pánik. A légszomjam elviselhetetlen, egyre inkább próbálom beszívni a levegőt, de nem megy. Gombóc nőtt a torkomban, ami nem engedi. Érzem, ahogy szinte fuldoklom. Alig látok, mintha lépteket hallanék, de már nem tudom, mi valóság. A félelem olyan hullámban tör rám újra, hogy az egész testem beleremeg. Tehetetlen vagyok. Legszívesebben ordítanék, de nem jön hang a torkomból. Minden porcikám fáj, úgy érzem, nem bírom tovább.

Mintha valaki felkarolna, de nem tudom biztosan. Már szinte semmit nem érzékelek a külvilágból. Fájnak a testrészeim, mindenem sajog. Vacogok. Úgy érzem, hogy megfulladok, egyre jobban kapkodom a levegőt, de nem használ. Hangokat hallok, mintha valaki beszélne hozzám. Talán ordít is, de nem értem. Egyre inkább rettegek. Már nem tudom, mi történik velem, csak be vagyok zárva a saját fejembe. Nem érzem a végtagjaimat, csak a kínzó fájdalmat. Lassan az eszméletemet vesztem, de most felüdülés lenne kiszabadulni. Borzalmasan félek. Nem akarok meghalni. Nem akarok megőrülni. Csak szabad lenni. Állandóan rettegek attól, hogy mikor jön egy újabb ilyen, de nem tudok rá felkészülni. A pánik hirtelen tör rám, én pedig nem tudom kezelni. Csak elveszek és remélem, hogy elmúlik a reszketés. Talán könnycseppek csordulnak le az arcomon, de nem tudom érzékelni. Lélegezni szeretnék, abbahagyni a remegést és legyőzni a félelmet. De hagyom, hogy szépen lassan felemésszen a pánik.

1 megjegyzés:

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony